Monday, July 25, 2011

mission accomplished + more BIG project to come

bermodal kan semangat yg membara, i blk2 office je langsung menyiap kan baki2 tertungak cushion hantaran n akhirnye..


sembilan cushion kesemuanya dh siap!!! syukur.. ok, tggl touch up kt bwh tu but ape2 je la.. yg penting cushion aku dh siapp!!!!

ok, dh settle satu part.. now for the flowers..


ok, nk mandi.. nnt smbung lagi.. daa!!

13 comments:

Linda Yusoff said...

sumpah CANTIK ! siyes macam ARMA punye.

dear taknak jual ke? hehe

fira. said...

cess.. mcm perli je tu linda..

LisaLisut said...

cntik siut.mmg cntik le.bukan perli.bangga pulak dgr fira ni.haha.tak sangka..gigih orgnye.terharu nok..hahah

nida-razak said...

fira..cantik la..nampak elegant..buatkan untuk nida..heheh

misssazusarin said...

cantik lah..wani ada wat jugak..tp ble tenung2 balik nmpak cm cikai jer wani nyer...hu3..

fira. said...

lisa : aww.. jgn la ckp cntu jah.. mak malu laa..

nida : buat kan utk ye.. bole je.. colour ape mau? huhu..

missasuzarin : ish.. xkan la cikai sgt.. msti cantik jgak pnye.. hehehe.. =)

fira. said...

lisa : aww.. jgn la ckp cntu jah.. mak malu laa..

nida : buat kan utk ye.. bole je.. colour ape mau? huhu..

missasuzarin : ish.. xkan la cikai sgt.. msti cantik jgak pnye.. hehehe.. =)

Syima Syaz said...

waaahhh rajinnyeeee....
i punye terbengkalai lagi 3...rasa mcm aura malas tu memang kuat!

Miss Sunshine said...

cantik2... lepas ni boleh bukak untuk tempahan.. hehe.. ^_^

Alia.A said...

wah.. rajin gilsss!!! :) proud of u babe!

fitria said...

aah la fira.. cantik.... bunge tu pun comel..

fira. said...

syima : i hampir jadi mcm u. once kite dh stop mmg susah nk start blk. huhu.. i sengaje je letak barang2 sume kat hall atas supaye selalu skit nk ingat yg kje blom siap. kalo i kemas2 leklok gamaknye tertunda jauh la project.. =P

miss sunshine : bukak utk tempahan? huhuhu.. siapa la yg menempah mende alah tu cik adik oii.. =)

alia : awww.. jgn la ckp mcm tu. bende senang je laa.. buat cushion, cite la.. buat bunge cube.. patah tulang i taw.. huhu..

fitria : ngeee.. thanks. main belasah je buat tu fitria. tu yg sememeh sememot tu.. =P

cik enul said...

serious sh**!! sgt2 cantek!! gud joob fira...mesti lagi cantek bila u dah gubah hantran ats tuh nanti...tak sabar i nak tgok.. gud luck dear...