Saturday, July 30, 2011

DIY wedding shoes

chewah.. mcm terer je nk DIY kasut.. ingat jimmy choo ke nak buat kasut sendiri. hehehe.. lepas raya i nk order kasut or start carik kasut secara serious aci x?

well, seketika dulu i pnah raised this issue of pengantin jatuh tergolek2. well, that bride will be me kalo i menggatal nk pakai kasut bertumit tinggi yg kurus mulus tu. sumpah xreti.. semua koleksi kasut adalah wedges2 belaka. mmg xde langsung kasut tumit2 ni. T_T

ramai yg berkata, pakai heels la sexy, tinggi.. nak2 plak yg berplatform tu.. phewww.. yg xgorgeous pun for sure akan nmpk gorgeous la. bak kate quote ni :

"A woman with good shoes is never ugly. They are the last touch of elegance"
 - Coco Chanel

of all types of shoes, i paling suke peep toe. i rase mcm cute + sexy kut kalo pakai pep toe.. kalau muncung tajam panjang ke, tutup semua ke, tali2 ke sume i xminat. xkire, xkire, nk peep toe jgak!!



stakat nk tampal batu2 kcik2 tu agak2 bole ke xeh? dh mule dh la ni nk merepek mengaruk. ari tu kate nk buat kasut ala2 kate middleton je. haih.. bunga hantaran pun xsiap lagi.. dh mengada nk buat bnde lain.. tamak2.. one of the 6 deadly sins tu.. yikes!!

8 comments:

シマ Syaz said...

i pun bercita2 mcm tu jugak dulu tapi tetiba jumpa kasut ok utk pakai nikah....no moreDIY lah...ehehe

Linda Yusoff said...

u go gurl..u can do it.. hehe

e k i n ♥ y u s r i said...

fira boleh!!
chayok2

♥ Kasut Pink ♥ said...

i love wedges too.. penah cari gile gile wedges kawen tapi x jumpe yang sesuai..

fira. said...

uikss... persoalannye, mampukah saye?

kasut pink : tu laa.. cam susah je nk carik kasut wedges utk bwk kawin kan? iskkk..

fitria said...

mesti boleh punye.. u kan kreatip..

veesakura said...

erk, memang mencabar nak cari wedges utk kawen neyh. hopes fira berjaya.chaiyokk2x! amin...

CouLeur de Chiqu3 said...

i do love peep toe..ntah la rasa cam sexy..hahhaha