Wednesday, August 10, 2011

puas hati!

im 180% satisfied with my latest draft of our invitation card. nk suh die print skrg bole? hehehe.. azam blom tgk, parents blom tgk.

but im all happy with the draft already! 

ps. mcm xcaye je nama i bakal menjemput org ramai utk hadir ke kenduri sendiri.. huhuhu.. lets spread the love... =)




9 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

nak tgk full kad...
boleh x fira?
huhuhu

.:shura shushi:. said...

haha..kdang-kdang i pun xcaye nak tunang dah..igatkn xder org nak =(

Renee Meow said...

wah love the font! :D

LisaLisut said...

180% kooo.haha bagus! ;p

tu la bila dh pegang kad sndri rasa mcm, eh eh..aku ade kad kawin dah?hehehehe

fira. said...

ekin : chaippp!! mane bole tgk full kad. blom siap. i skrg dh pandai teaser2 tau.. hahaha.. xbole bla kan? xpe, insyallah, kad akan dilayang kan ke kamu.. =P

shura : tu la, its hard to believe kan.. tidakkk!!

renee : me too!! =)

lisa : eh, kau pun rase cam aku gak ke? isk.. entah la.. nk nangis pun ade. ni baru aku tgk draft. blom siap print. tah2 ade gak org yg xrela kad nye dibagi ke org.. huhuhu.. kenduri aku kut.. kenduri aku.. xcaye ohh!!

Miss Sunshine said...

tiap2 hari rasa mcm tak percaya sedang memghabiskan sisa2 kehidupan sebagai seorang anak dara.. sebelum melangkah ke alam perkahwinan..

anaztasias nora aira said...

beshnya. nora punya belum siap huhu :(

CouLeur de Chiqu3 said...

full cardnye..nk usha..hehehe...

*design sendri ke?

fira. said...

miss sunshine : uish.. jgn la ckp sisa2. cam sedih je.. huhuhu.. xpe, mari live life to the fullest. =)

nora : xpe la nora.. slowly.. i punye sbb i mmg ade timeline to follow. kalo x, xyah buat lagi pun xpe..

couleur de chique : uish.. pjg nye name nk type.. singkatan nye ape ye? huhuhu.. xde makne nye i design kad sendiri. map je hari tu akibat xreti nk menyempat i lukis je sendiri kat vendor tu.. stakat map, xde ler nk dibanggakan sgt.. =P