Tuesday, October 22, 2013

What-a-day Wednesday

assalamualaikum..

hari ni perasaan mcm tah pape. rase mcm ok rase mcm xok. actually sebenarnye dh ok dh. cume sakit badan ni buat aku rase nak nangis. 

tak tau knp since smlm bdn rase mcm sengal2. rasa mcm penat sgt. pdhal dok dlm opis je. kalo suruh aku describe rase die skrg ni actually aku rase mcm rangka peparu blah blkg aku ni nk tanggal. 

so last nite, mmg xbole tdo lena. sejuk, dian ok ek ok ek, sejuk, lenguh, sejuk, sejuk, panas, sejuk, panas, panas, sejuk. tu pon aku dh telan 2bijik panadol actifast. so bgn pagi ni still rase mcm tulang2 nk runtuh. tp mengenangkan hari ni ade mission yg msti diselesaikan, aku gagahi je. 

elok dh nk bersiap gi opis skali bukak bag pam nampak ade 2botol susu dian yg masing2 berisi 4oz susu selamat semadi kat situ. demm it.. dian dh la xde susu lain. kitorg ibarat kais hari ni minum esok. xkais hari ni x minum la esok. tp case skrg dh kais tp telupe simpan dlm fridge!!!!!!

ok, skrg br terfikir. ade hikmah. mayb susu tu xelok kalo dian minum. n kalau xsebab aku kne balik pam susu n hantar ke dian, aku xdpt nk rest kjap during lunch hour. nak baringggggggg..

but above all, mission aku dh accomplished. i finally tendered my resignation at my company ni. yayyy!!!! legaaaaa.. tp sakit badan..

im looking for replacement for my current position. im a secretary at IDCC (Shah Alam's new convention centre and shopping mall). building xsiap lg tp dijangka siap 1st quarter of next year. in case u wonder, its the huge building kt tepi federal highway. kalo ade yg minat bole email resume to fira@idcc.com.my. kalo nak tanye2 je ke bole email kt my personal address zafira.a.alias@gmail.com. preferably kalo background in hospitality and f&b. harap sgt kalo ade yg bole start ASAP. because december, i nak start kje kt kampeni baru. 


sime darby pnye pasal, non-exec pon non-exec la. janji gaji ngam n bermula la satu perjalanan career yg baru. insyallah..

so, kalo ade yg nk kje tu let me know ye.. the sooner the better!

bye.

No comments: